Jak połączyć smartwatch z telefonem?

list W: Aktualności Na: comment Komentarz: 0 favorite Wyświetlenia: 496

Co potrzebujesz, by połączyć nowego smartwatcha z telefonem?

Główną rolą smartawatcha jest wykonywanie pomiarów zdrowotnych, mierzenie Twoich osiągnięć sportowych, informowanie Cię o powiadomieniach z aplikacji społecznościowych i przychodzących połączeniach. Zegarek, który masz zawsze na ręce pomaga Ci być na bieżąco ze wszystkimi powiadomieniami z Twojego telefonu. By to było możliwe potrzebujesz połączyć oba urządzenia i skorzystać z dostępnej aplikacji. Oba urządzania sprawią, że nawet w sytuacjach w których nie masz dostępu do smartfonu będziesz mógł sprawdzić przychodzące połączenia, powiadomienia oraz funkcje swojego organizmu takie jak ciśnienie, tętno, oraz swoją aktywność. W aplikacji telefonu natomiast znajdziesz całą historię pomiarów, przebytych kroków, jakość snu, odbyte treningi i wiele innych.

Jak pobrać aplikację do smartwatcha?

By pobrać aplikację musisz mieć dostęp do sklepu z aplikacjami z poziomu smartfona. Dla systemu Android jest to Sklep Play (Google Play), a dla systemu iOS App Store. Każdy smartwatch w instrukcji lub z poziomu ekranu smartwatcha udostępnia kod QR. Włącz inteligentny zegarek, by w ustawieniach znaleźć informacje o aplikacji i kod QR. Po zeskanowaniu kodu zostaniesz przekierowany bezpośrednio do miejsca, gdzie można ją pobrać. Dzięki temu nie musisz jej już wyszukiwać w sklepie. Aplikacje dostępne dla smartwatchy Watchmark zawsze są darmowe i dostępne dla wszystkich. Po pobraniu aplikacji możesz się zarejestrować. Utworzone konto będzie zapisywać w pamięci Twoje wszystkie pomiary i ustawienia. Rejestracja jednak nie jest konieczna, jeśli nie chcesz tego robić. Z niektórych aplikacji można korzystać bez logowania się. Tutaj znajdziesz aplikacje do smartwatchy Watchmark.

Jak połączyć smartwatch z telefonem?

By sparować inteligentny zegarek z telefonem należy wykonać czynności, które są szczegółowo opisane w każdej instrukcji smartwatcha, z dokładnymi krokami jak postępować w przypadku każdego modelu. Instrukcja znajduje się w oryginalnym opakowaniu smartwatcha lub można ją pobrać ze strony producenta w zakładce instrukcje obsługi smartwatchy. Połączenie urządzeń należy rozpocząć od zainstalowania aplikacji na smartphona oraz uruchomienia Bluetooth na telefonie. Bluetooth możesz włączyć w ustawieniach telefonu. Powinien być on jedynie włączony w tle, jeśli model smartwatcha nie ma dostępnej funkcji wykonywania połączeń. Po zainstalowaniu na telefonie włącz aplikację. Poprzez aplikację wejdź w wyszukiwarkę urządzeń, by sparować smartwatch. Na ekranie telefonu pojawi się lista dostępnych urządzeń. Wybierz swój model zegarka, by zrealizować połączenie. W kolejnym etapie na ekranie telefonu pojawi się komunikat, jakie dostępy potrzebuje aplikacja, by wszystkie funkcje w smartwatchu działały poprawnie. Należy udostępnić wszystkie niezbędne zgody, by w pełni cieszyć się możliwościami, jakie oferuje zegarek. Aplikacja nigdy nie prosi o zgody do funkcji, z których nie będzie korzystać. Jeśli Twój zegarek nie posiada funkcji odbierania połączeń Bluetooth, nie należy go łączyć bezpośrednio przez Bluetooth w telefonie. Aplikacja w takim przypadku mogłaby mieć problem z wyszukiwaniem zegarka i połączeniem się z nim. Moduł Bluetooth powinien być włączony w tle, a łączenie musi się odbyć tylko pomiędzy smartwatchem i aplikacją.

Jeśli Twój smartwatch ma dostępną funkcję wykonywania połączeń należy połączyć go dodatkowo przez Bluetooth oraz udostępnić książkę telefoniczną telefonu. Dzięki tej funkcji podczas połączeń na ekranie Twojego smartwatcha wyświetli się nazwa kontaktu.

Czy smartwatch działa z każdym telefonem?

Połączenie smartwatcha jest możliwe z większością telefonów dostępnych na rynku w Polsce. Jeśli Twój system spełnia wymogi, będziesz go mógł połączyć go z telefonem Appla, Samsunga, Xiaomi, Motorola, Realme, Asus, POCO, Oppo, Vivo, OnePlus i innymi. Ważny jest system iOS lub Android, a nie poszczególne modele. Niestety pojawiają się na rynku modele telefonów, które nie mają możliwości pobrania niektórych aplikacji. Problem ten pojawia się, gdy system operacyjny telefonu nie ma dostępu do Sklepu Google Play lub App Store. Dotyczy to aktualnie marki Huawei i Honor. Jeśli masz telefon jednej z tych marek, przed zakupem upewnij się, że w sklepie z aplikacjami jest dostępna ta, z którą będziesz chciał połączyć zegarek. Pamiętaj, że bez aplikacji nie będą dostępne wszystkie funkcje, które oferuje Twój inteligentny zegarek.

Czy wszystkie smartwatche Watchmark mają taką sama aplikację?

Smartwatche Watchmark nie posiadają jednej aplikacji do wszystkich modeli. Aplikacje są dostosowane do funkcji, jakie oferuje dany model. Różnią się one pomiędzy sobą ilością funkcji sportowych, pomiarami zdrowotnymi, automatyzacją pomiarów oraz takimi funkcjami jak monitorowanie snu, oddechu, przypomnienia o piciu wody, aktywności fizycznej, GPS, kompas, barometr i inne. Aplikacja dostosowana indywidualnie do smartwatcha ułatwia korzystanie z niej i jest spersonalizowana pod każdy model zegarka.

Co zrobić, gdy masz problem z połączeniem aplikacji?

Jeśli pojawiają się problemy sprawdź poniższe punkty:

1. Upewnij się, że masz włączony Internet w telefonie

2. Odinstaluj i ponownie zainstaluj aplikację

3. Sprawdź dostępne aktualizacje aplikacji

4. Włącz i wyłącz smartwatcha

5. Sprawdź, czy Twój telefon nie jest już połączony z innym urządzeniem

Jeśli problemy nie ustępują pamiętaj, że zawsze możesz skontaktować się z infolinią producenta, gdzie konsultanci udziela Ci wszystkich potrzebnych wskazówek. Gdy pojawią się problemy techniczne po stronie smartwatcha możesz go reklamować przez 2 lata od otrzymania produktu. Wszystkie szczegóły reklamacji znajdziesz w zakładce reklamacje.

Niedziela Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Styczeń Luty Marzec Kwiecień Maj Czerwiec Lipiec Sierpień Wrzesień Październik Listopad Grudzień
close Koszyk
close Koszyk

Rejestracja nowego konta