Należy pobrać darmową dedykowaną aplikację z Sklep Play lub App Store na telefon. Włączyć bluetooth w telefonie oraz uruchomić pobraną aplikację. Poprzez aplikacje wyszukać smartwatch, a następnie połączyć.

Czy telefon widzi smartwatch i najpierw nie została połączoną z telefonem? Aplikacja nie połączy się z zegarkiem, jeżeli ta najpierw został połączony z telefonem. Proszę spróbować wyłączyć smartwatch oraz telefon, a po włączeniu przejść bezpośrednio do aplikacji i tam spróbować się połączyć.

UWAGA: Smartwatche z funkcją dzwonienia przez Bluetooth stanowią wyjątek. W przypadku tych zegarków, aby wszystkie funkcje działały poprawnie, należy połączyć się w dwóch miejscach - w aplikacji i bezpośrednio przez Bluetooth.

Zegarek działa bez połączenia z aplikacją, jednak niektóre funkcje mogą być ograniczone. Będzie wykonywał pomiar pulsu oraz ciśnienia, ale historia nie będzie zachowana. Należy również podkreślić, że aby ustawić godzinę i datę konieczne jest takie połączenia.

Ten model nie posiada ładowarkia, aby go naładować należy zdjąć pasek, pod którym umieszczona jest końcówka USB, którą należy podłączyć do portu USB.

Zaleca się używanie oryginalnych ładowarek - zamienniki z niesprawdzonych źródeł mogą nawet uszkodzić układ ładowania. W przypadku stacji dokujących należy zwrócić uwagę, czy nie pojawiły się żadne przeszkody np. pyły, płyny, ciała stałe.

Czas pracy akumulatora zależy od jakości użytkowania. Częste wykonywanie pomiarów oraz włączone funkcje powiadomień skrócą pracę zegarka. Z pewnością należy ograniczyć użytkowanie trybu GPS, czy też sieci internetowej.

Aby dokonać zwrotu, postępuj w sposób opisany poniżej: Pobierz i wypełnij formularz (formularz dostępny na stronie) Zapakuj przesyłkę, którą chcesz zwrócić w oryginalny karton Dołącz do zwracanej przesyłki podpisaną, papierową wersję formularza i wyślij na adres: WATCHMARK ul. Paprotna 7 51-117 Wrocław Mają Państwo możliwość dobrowolnego zwrotu zakupionego produktu w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Odsyłane produkty muszą zostać zwrócone w nienaruszonym stanie. Szczegółowe zasady zwrotów dostępne są w regulaminie.

Jeżeli Państwa zwrot towaru zostanie zatwierdzony, otrzymają Państwo zwrot środków za zakupiony produkt. Środki zostaną zwrócone niezwłocznie, jednakże nie dłużej niż w terminie 14 dni.

W przypadku reklamacji zakupionego produktu, każde zgłoszenie rozpatrujemy indywidualnie. Zobowiązujemy się ustosunkować do niego niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 30 dni od otrzymania reklamowanego produktu. Przypominamy, że Watchmark udziela na zakupiony produkt gwarancji na okres 24 miesięcy. Gwarancja obejmuje mechanizm oraz wady produkcyjne. 

Gwarancja nie obejmuje: 

  • -okresu przydatności baterii, wskazówek, tarczy oraz cyrkonii 
  • -normalnego zużycia eksploatacyjnego i starzenia (np. zarysowań na szkiełku, zmian koloru, a także zmian właściwości materiałów z których wykonano niemetalowe paski, takich jak skóra, tkanina, kauczuk, złuszczenia oraz zmiany kolorowych powłok galwanicznych) 
  • -uszkodzeń którejkolwiek części zegarka w wyniku niewłaściwego użytkowania, zaniedbania, wypadków (uderzeń, wgnieceń, zbicia szkła, zalania itp.) użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem oraz nieprzestrzegania instrukcji obsługi 
  • -produktu, na którym dokonywane były operacje przez osoby nieuprawnione (np. w związku z wymiana baterii, obsługą lub naprawami).

Wszystkie zamówienia w naszym sklepie wysyłamy za darmo na terenie Polski.

Kompatybilność czyli łączność naszych smartwatchy ze smartfonami zależy od systemu operacyjnego, a nie modelu telefonu. Aby można było połączyć zegarek z telefonem potrzebna jest aplikacja, którą ściąga się z Google Play lub App Store więc smartfon musi posiadać taką możliwość.

Fakturę wysyłamy elektronicznie na adres e-mail podany podczas składania zamówienia.

close Koszyk
close Koszyk

Rejestracja nowego konta